A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Wednesday, March 11, 2020

Doa Belajar

DOA BELAJAR | Minggu ini merupakan minggu peperiksaan bagi Tahun 6. Peperiksaan ini diadakan bagi menguji tahap pencapaian pelajar menguasai pelajaran sejak dari awal tahun lagi sebagai persediaan menghadapi peperiksaan UPSR. Saya sibuk mengulangkaji pelajaran dan menghadiri kelas tambahan. Setakat ini soalan peperiksaan sangat susah.


Doa belajar

Untuk pengetahuan pembaca, setiap kali selesai solat fardhu, saya akan berdoa kepada Allah supaya buka pintu hati saya menerima ilmu dengan mudah semasa belajar dan permudahkan saya menjawab soalan peperiksaan.

Saya sudah usaha dan buat yang terbaik. Jika keputusan peperiksaan saya kali ini tidak memuaskan nampaknya saya perlu tingkatkan usaha.

Saya harap pembaca blog ini dapat mendoakan kejayaan saya.
Terima kasih sudi singgah dan baca post ini..
Esok saya menduduki peperiksaan Sains dan Pendidikan Islam..
Saya kena sambung belajar semula, bye..



Regards,

Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com