A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Sunday, May 15, 2022

Sambutan Hari Lahir ke-14

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Untuk pengetahuan pembaca, pada 14 Mei 2022 lalu merupakan hari lahir saya ke-14. Saya sambut secara sederhana bersama keluarga tetapi beza sambutan hari lahir saya tahun ini maksu saya ada bersama meraikan hari lahir saya..

Birthday cake

Maksu saya datang ke rumah untuk berhari raya dan dalam masa yang sama meraikan sambutan hari lahir saya. 

Happy Birthday to me

Sepertimana sambutan hari lahir sebelum ini, saya membeli kek di Baker's Cottage. Kek kegemaran saya tentulah kek coklat dan paling istimewa ada dua bar KitKat di atas kek, hehehe..


Begitulah serba ringkas sambutan hari lahir saya ke-14 tahun ini. 
Share:

2 comments:

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com