A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Monday, October 26, 2020

Segmen | Subscribe YouTuber & Follow Blogger Up Traffic

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca..

Hari ini saya join Segmen To Subscribe YouTuber & Follow Blog by Madam Caramel.. Saya sudah ada channel YouTube sendiri. Selama ni saya berfikir cara untuk promote YouTube channel saya. Saya dah letak di blog tapi masih belum menarik perhatian pembaca. Susah dapat Subscriber. Jadi melalui segmen ini saya berpeluang bertukar-tukar blog link dan YouTube channels serta menambahkan lagi followers blog ini.

Sesiapa yang ingin join boleh click banner di bawah : 
Subscribe YouTube Channel
Segmen To Subscribe YouTuber & Follow Blog by Madam Caramel

Madam Caramel meminta peserta beri komen mengenai blognya. 

Saya suka baca post tentang review, jenjalanjom dan food di blog Madam Caramel. Selain itu Setakat ini saya tiada takde komen apa-apa tentang blog Madam Caramel sebab saya sendiri tak berapa pandai menulis di blog. Semua ini dari atas tunjuk ajar mama saya.

Sesiapa nak join ada masa lagi sehingga 31 Oktober 2020.

Sekian sahaja, terima kasih.

Regards,



Share:

14 comments:

  1. selamat bersegmen..good luck!

    ReplyDelete
  2. ape nama channel adik..meh akak follow

    ReplyDelete
    Replies
    1. YouTube channel saya : The Redza Channelz
      https://www.youtube.com/channel/UC8nPNk_k63JaDRcj7bfkHaA

      Terima kasih sudi singgah blog saya :)

      Delete
  3. dah habis segmentnye erk....anyway selamat bersegment....cantik plak kerusi dalam banner tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya dah habis segmen ni.
      Terima kasih sudi singgah blog saya :)

      Delete
  4. hai,jemput join GA saya..

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/12/digital-arts-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah..
      Terima kasih sudi singgah blog saya :)

      Delete
  5. Terima kasih sudi singgah blog saya :)

    ReplyDelete

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com