A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Saturday, June 15, 2019

Copa America Brasil 20019 : Brazil vs Bolivia

COPA AMERICA BRASIL 2019 : BRAZIL vs BOLIVIA | Hi hari ini saya ingin menulis entry tentang perlawanan antara Brasil vs Bolivia pada pukul 8.30 pagi tadi. Keputusan perlawanan Brasil menang 3 - Bolivia 0.  Yeayyy, saya sangat gembira kerana saya adalah penyokong Brazil..

Brasil players for Copa America 2019

Walaupun Neymar Jr. tidak mengambil bahagian dalam perlawanan kali ini disebabkan kecederaan pada buku lali tapi saya tetap menyokong Brazil.. Ini ialah starting daripada Brazil di mana barisan pemain seperti yang disenaraikan di atas.

Penalty kick from Philippe Coutinho
Ini ialah sepakan penalti daripada Philippe Coutinho

Hero Brasil - Philippe Coutinho

Jaringan pertama dan kedua daripada Philipe Choutinho, jaringan kedua juga daripada Philippe Coutinho dan manakala jaringan ketiga daipada Everton.

Jaringan dari Everton
Ini pula  gol daripada Everton..

Keputusan hari ini dan perlawanan pasukan seterusnya seperti berikut :

Copa America Matchday 1 of 3

Setakat ini saya berpuas hati dengan corak permainan pasukan Brazil.. Bagaimana pula dengan anda? Sila tinggalkan komen pasukan manakah pilihan anda? Siapa pemain bolasepak kesukaan anda dalam Copa America 2019 ini?


Thank you for reading!






Regards,



Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com