A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Thursday, June 13, 2019

Keputusan Peperiksaan Teruk

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN TERUK | Bermula hari ini, saya berjanji akan berusaha bersungguh-sungguh terutama pada peperiksaan akhir tahun kelak supaya mendapat keputusan cemerlang. Saya akan lebihkan masa belajar dari main dan tidak bersikap sambil-lewa. Saya berazam untuk berubah supaya tidak mengecewakan mama dan papa lagi. Saya belajar untuk masa depan saya.

Saya berjanji akan belajar tanpa disuruh dan saya akan bertanggungjawab melaksanakan tanggungjawab saya.

Keputusan Peperiksaan Teruk

Mama kata tanggungjawab saya sebagai pelajar hanya belajar sahaja. Target saya untuk peperiksaan akan datang sekurang-kurangnya meraih tempat di bawah tiga dan mendapat markah A dan B dan C sahaja. Saya berjanji saya akan berubah.

Nota :

perkataan merah : penambahan
abc : pembetulan


Regards,



Regards,



Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com