A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Sunday, January 5, 2020

Ejen Ali The Movie, Best!

EJEN ALI THE MOVIE, BEST! | Pada 13.12.2019 lalu, saya, mama dan sepupu pergi ke AEON Mall Seremban 2 untuk menonton wayang, Ejen Ali The Movie. Ejen Ali The Movie ialah filem animasi komputer mengisahkan tentang sekumpulan perisik. Filem ini sudah mula ditayangkan pada 28 November 2019 tapi saya baru sempat menonton bulan Disember lalu.

Ejen Ali The Movie 2019

Tiket wayang kami booked online untuk tayangan pukul 12.45 tengah hari, so masih ada masa untuk menikmati sarapan di Restoran McDonalds memandangkan kami tiba pukul 11.30 pagi.

Sarapan pagi di McDonalds
Selesai makan, kami menuju ke Popular Bookstore untuk membeli alat tulis mama. Sementara tunggu movie ditayangkan, kami pergi window shopping sekitar AEON Mall.

TGV Cinemas di AEON Mall Seremban 2

Selepas itu, kami menuju ke tempat yang kami tunggu-tunggu iaitu TGV Cinemas yang terletak di Tingkat 2.

Saya tumpang muka - Jumanji The Next Level

Saya sangat teruja dapat menonton filem Ejen Ali The Movie semasa cuti sekolah tahun ini. Jalan cerita sangat best, ada masa sedih dan ada kalanya lawak. Siapa yang belum menonton memang rugi.. "Bertindak Segera!!!" kata Ejen Rama, hehehe.

Selepas saja habis menonton wayang, kami pun pulang ke rumah..




Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com