A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Monday, January 13, 2020

Kenangan Di IKANO Power Center

KENANGAN DI IKANO POWER CENTER | Cerita lama ketika cuti sekolah tahun lalu.. Semasa cousin datang ke Seremban, saya sekeluarga membawanya berjalan-jalan ke IKANO Power Center.. Perancangan awal kami ke IKEA untuk membeli peralatan rumah so sebelum masuk IKEA kami makan di Nandos di IKANO Power Center..

Kenangan di IKANO Power Center

Ketika itu hampir sambutan Hari Christmas, jadi kemeriahan perhiasaan sambutan Hari Christmas terserlah di segenap sudut shopping mall. Saya dan sepupu mengambil kesempatan mengabadikan kenangan di salah sebuah photo booth yang disediakan oleh pihak IKANO Power Center.

Makan di Nandos

Gambar ini diambil ketika menjamu selera di Nandos.. Nandos merupakan tempat makan kegemaran saya sekeluarga.


Mencuba jaket di H&M

Ini pula gambar saya ketika mencuba pakaian di H&M di IKANO Power Center.. Saya suka jaket ini kerana style yang memenuhi citarasa saya.. 

Setakat ini sahaja cerita saya ke IKANO Power Center bersama keluarga dan sepupu saya..
Ianya menjadi kenangan saya kerana ini pertama kali sepupu saya datang bercuti bersama keluarga saya.

Terima kasih sudi baca..


Regards,



Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com