A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Monday, January 6, 2020

Segmen Bloglist 2020

SEGMEN BLOGLIST 2020 | Kali ini saya ingin turut serta dalam Segmen Bloglist 2020 dari blog sis Tiara Sapphire. Ini merupakan segmen pertama pada tahun 2020 manakala segmen ke-2 sepanjang kewujudan blog saya. 

Segmen Bloglist 2020


Syarat-Syarat Penyertaan :

1. Follow blog Tiara Sapphire (bagi yang belum follow)
2. Buat enrty 'Segmen Bloglist 2020'. Copy banner dan backlink ke post ini.
3. Masukkan blog Tiara Sapphire (http://tiarasapphire.blogspot.com) dalam bloglist blog anda.
4. Tinggalkan link entry di ruangan komen.

Semua penyertaan akan dimasukkan dalam bloglist blog Tiara Sapphire supaya senang nak blogwalking nanti.

Segmen Tamat : 15 Januari 2020 | 11.59 malam


Saya dah join, anda bila lagi ;)


It's me,

Share:

0 Comments:

Post a Comment

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com