A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Friday, April 24, 2020

Salam Ramadhan Kareem 1441H

SALAM RAMADHAN KAREEM 1441H | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua. Ramadhan datang  lagi. Alhamdulillah kita sudah selesai menjalani ibadah puasa hari pertama. Solat tarawih pula sudah masuk malam kedua.

Ramadhan Kareem 1441H / 2020

Jadi dikesempatan ini saya mengucapkan Ramadhan Kareem kepada semua pembaca blog ini. Semoga puasa, amalan kita diperbaiki dan diterima sepanjang bulan ini dan bulan-bulan seterusnya.
Aaminn. 



Regards,



Share:

12 comments:

  1. Salam Ramadan Redza..
    Selamat berpuasa dan bersahur..

    ReplyDelete
  2. Salam ramadan ya...semoga tahun ni dapat tunaikan kewajipan dgn ketekunan

    ReplyDelete
  3. Salam ramadan kareem
    Selamat berpuasa sepanjang ramadan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan atuk.
      Selamat berpuasa, bersahur dan berbuka 😊

      Delete
  4. Selamat berpuasa dan berterawih TRC.

    ReplyDelete
  5. Salammramadhn Dan selamat berpuasa ye

    ReplyDelete

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com