A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Sunday, April 19, 2020

Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie

SEGMEN PERTUKARAN BLOGLIST OLEH ABAM KIE | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini. Saya tak sabar nak join segmen Teacher Kie kerana beliau antara blogger yang rajin singgah di blog lama saya dan memberi kata-kata semangat supaya saya terus rajin belajar di samping blogging.

 Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie
Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie

So sesiapa yang ingin join segmen ini jangan berlengah lagi, kita tengok syarat-syarat penyertaan.

SYARAT-SYARAT

1. Buat entri / blog post bertajuk "Segmen Pertukaran Bloglist Oleh Abam Kie".

2. Follow blog Abam Kie. Jika dah lama Follow atau add, abaikan sahaja.

3. Letak banner di atas dalam entri tersebut dan backlink di post DI SINI sahaja.

4. Letakkan URL blog Abam Kie i.e www.zukidin.com di dalam blog list anda. Abam Kie pun akan letak URL blog anda di dalam blog list Abam Kie. Sila pastikan URL blog Abam Kie tu terus kekal di blog list anda. Namun harus diingat jika blog anda tidak dikemaskini melebihi 2 bulan maka ia akan dibuang dari blog list Abam Kie kerana Abam Kie mahu blog yang dikemaskini secara 'regular' sahaja berada di dalam blog list. Harap bersetuju dengan syarat ini ye.

5. Siap semua, publish entri anda. Jangan lupa hantar link blog post segmen anda dalam ruangan komen DI SINI sahaja.

6. Sila patuhi semua syarat yang diberikan. Peserta yang gagal mematuhi syarat-syarat di atas akan dibatalkan penyertaan mereka.

Maklumat lanjut berkaitan hadiah dan sebagainya boleh click banner di atas.

Okay, syarat yang dikenakan tidak menjadi masalah pada saya memandangkan saya sudah pun memenuhi syarat 1, 2 dan 4 sejak kewujudan blog ini lagi #doneriak hehehe.

Maka dengan ini semua syarat-syarat telah saya penuhi. So saya menyeru  bloggers lain yang berminat supaya meriahkan lagi segmen blog Teacher Kie or Uncle Kie. Jangan lupa tarikh tutup penyertaan seperti tertera pada banner iaitu 10 Mei 2020.

Sesiapa yang ambil bahagian dalam segmen ini, good luck saya ucapkan.



Regards,



Share:

11 comments:

  1. As salam. Terima kasih kerana sudi menyertai segmen yg abam kie anjurkan. Senarai peserta akan dikemaskini dari masa ke semasa. Selamat menunaikan ibadah puasa.
    P.S Cantik la blog anakRedza. Bagus! Well done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam teacher Kie.
      Jangan lupa follow blog baru saya ini :(

      Delete
  2. Terima kasih sudi singgah blog saya 😊

    ReplyDelete
  3. dari segmen yg sama..good luck
    https://mummysupplementshop.blogspot.com/2020/04/segmen-pertukaran-bloglist-oleh-abam-kie.html

    ReplyDelete
  4. Salam kenal juga.
    Selamat bersegmen & good luck!

    ReplyDelete

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com