A Blog Expressing My Happiness Through Daily Lifestyle, Hobby And Simple Living.

Monday, April 20, 2020

Segmen Apakah PERKARA pertama yang anda ingin lakukan selepas PKP by zzzyy.blogspot.com 19/04/20 to 28/04/20

SEGMEN APAKAH PERKARA PERTAMA YANG ANDA INGIN LAKUKAN SELEPAS PKP By zzzyy.blogspot.com 19.04.2020 to 28.04.2020 | Fuh panjang tajuk segmen dari sis ShirVen. Menarik segmen ini sebab kita berpeluang tahu perancangan setiap peserta selepas bebas dari pkp nanti. 

 Segmen Apakah PERKARA pertama yang anda ingin lakukan selepas PKP by zzzyy.blogspot.com 19/04/20 To 28/04/20
Segmen Apakah PERKARA pertama yang anda ingin lakukan selepas PKP by zzzyy.blogspot.com 19.04.2020 to 28.04.2020

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Follow blog penganjur, http://zzzyy.blogspot.com
2. Buat satu entry tentang apa yang korang nak sangat buat bila PKP ini berakhir.
3. Backlink entry anda ke entry DI SINI.
4. Tarikh segmen dari 19.04.2020 hingga 28.04.2020 jam 6.00 am

Saya pun ingin berkongsi perkara pertama yang akan saya lakukan selepas pkp nanti. 

Hurm, kalau masa itu public holiday atau parents saya tak bekerja saya nak pergi shopping mall. Saya nak makan sedap dan shopping. Kalau hari pertama selepas pkp pada hari bekerja, saya nak keluar main basikal itu saja.

Selamat bersegmen semua.



Regards,



Share:

20 comments:

  1. Ok selamat bersegmen.
    Menarik apa Redza nak buat.

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen. sy pun nak main basikal, nak kurangkan lemak asyik mkn time pkp ni 😂😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe sekurang-kurangnya dapat exercise selepas berbulan tak keluar rumah 😅😁

      Delete
  3. tq sebab support dik 😍 saya pun nak ke shopping mall cuci mata dan pergi kedai buku. harap cepatlah pkp ni berlalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat release tension bila keluar ke shopping mall 😊

      Delete
  4. semoga Ramadan tahun ini lebih diberkati.. selamat bersegmen ^^

    ReplyDelete
  5. Melawat kembali Redza...tak apa,nanti selepas habis PKP boleh ajak ibu ayah ke shopping mall. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi sokong blog ini.
      Tak sabar tunggu PKP berakhir, hehehe

      Delete
  6. alahai comelnya. adik umur berapa ni? teringat pulak zaman dulu2 kalau buat biodata tu hobinya adalah "main basikal". hehe. selamat join segemen~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umur saya 12 tahun. Main basikal hobi saya juga 😊

      Delete
  7. hahahaha comel! Sama lah nak pergi shopping mall jugak

    ReplyDelete

Nota:

Setiap entri dalam blog ini adalah idea dan hasil tulisan saya. Mama selaku Admin Blog akan screen (tapis) / edit gambar, perkataan / ayat yang kurang sesuai supaya saya belajar menggunakan struktur ayat yang betul dalam penulisan. Oleh itu, dalam entri saya kemungkinan ada tulisan warna biru (penambahan) atau strike di mana ianya pembetulan ayat / perkataan dari mama saya. Harap maklum.

Saya sangat hargai sokongan dari pembaca. Terima kasih.

Hot News

Popular Posts

Copyright © The Redza Channelz | Powered by Blogger Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com